Caracteristici constructive
● Carcasa din tabla de OL, izolata la interior pentru prevenirea formarii condensului in timpul operarii cu chillerul
● Pe spatele carcasei se gasesc 4 dispozitive (console) pentru suspendarea aparatului de tavan sau pentru montare pe perete.
● Schimbator de caldura cu conductivitate ridicata cu tevi din Cu cu aripioare din Al.
Este situat in spatele iesirii aerului, in fata fiind montata o tava suplimentara de colectare condens.
● Tava din tabla de OL galvanizat izolata cu poliuretan, conectata la tava auxiliara.
● Motor :
- cu o singur viteza 4 sau 6 poli, monofazic-220 V.
Toate motoarele sunt echipate cu protectie termica interna (klixon), ventilare clasa F, grad de protectie IP 54
● Ventilator axial cu palete echilibrat static introdus intr-un compartiment special proiectat pentru imbunatatirea ventilarii si reducerea zgomotului.
● Grilaj de siguranta din sarma de OL electrogalvanizat: sustine motorul si este fixat de carcasa prin suporti cu amortizare.
La cerere aerotermele AREO C se pot echipa cu urmatoarele accesorii:
TA - Termostat electromecanic de camera
TA 2- Termostat electromecanic de camera cu selector vara/iarna
CSD - Control automat al unitatii pt deschiderea/inchiderea clapetelor actionate de servomotor PAE MM, montat pe perete.
DPF - Suport pentru montaj pe perete dimensiune
DFC - Suport pentru montaj pe stalp
DFO - Suport orientabil pentru montaj pe perete/stalp
R - Grila de protectie antilovituri
DO - Difuzor - rand aditional de palete pt. dirijarea aerului
PAE - Priza de aer proaspat
PAEM - Cutie de amestec aer proaspat, cu actionare manuala
PAEMM - Cutie de amestec aer proaspat, cu actionare electrica
GR - Grila antiploaie pt. priza de aer proaspat
Numarul de poli | Model | 24 | ||
4 | Debit de aer incalzire | m3/h | 2600 | |
Putere incalzire (1) | kW | 28,9 |
Debit de aer maxim racire (*) | m3/h | 1411 | |
Putere racire (2) | kW | 5,23 |
(1) temp. apa 85/75oC si temp. aer interior 15oC
(2) temp. apa 7/12oC si temp. aer interior 27oC
(*) Debit maxim admis pentru a impiedica antrenarea condensului pe calea de aer expulzat.